Az önvezető robot versenyautó a jövő sofőrjeAz Nvidia épített egy nagy teljesítményű számítógépet kifejezetten jármű-irányítási céllal. |
Lőnek is az oroszra, ő mégis rommá rúgja az autótStrandpapucsban vágja totálkárossá a kocsit. A lövések sem állítják meg. |
A nyári finomság jótékony hatásaiZöld istállóban, fekete lovak, piros szénát esznek. Mi az? |
Mire buknak a nők és férfiak?Milyen A Tökéletes Női Test? Milyen Az Álomalak Férfi És Női Szemmel? |
Az ügyvédek tovább élnek, mint a személyi edzők?Egy új kutatás nagyon érdekes eredményeket hozott. Az angol Statisztikai Hivatal adatait vizsgálva a szakemberek arra jöttek rá, hogy a gazdag férfiak tovább élnek, mint a középosztálybeli nők. |
Az igazi apa és lánya kapcsolatEgy biztos hős minden kislánynak kell az életébe. Légy az a lányodnak! |
A kávéfogyasztók tovább élnekJó hírünk van azoknak, akik imádják a feketét! Ha sokat iszol belőle, tovább élhetsz – állítják a Harvard kutatói. |
Elefántürülékből készül a világ legdrágább kávéjaEgy csésze több mint 10 ezer forintba kerül belőle. |
A világ nehezebb biciklijeHiába bicikli, hiába traktorkerék, versenyezni és szántani sem lehet vele. Hat hónapra volt szüksége Jeff Peetersnek, hogy üzemképes állapotba hozza ezt a kerékpáros szörnyet, melynek súlya 860 kg, hossza 5 méter 4 centi, magassága pedig 2,26 méter. A fiatalember ráadásként Guinness-rekord felállítására is vállalkozott: Mechelen városában 100 métert tett meg a világ jelenlegi legnagyobb biciklijével. A biciklisták többnyire strapabíró, de nagyon könnyű kerékpárokat szeretnének, és ezért hajlandók százezreket is fizetni. A belga Jeff Peeters viszont az ellenkező célt tűzte ki: meg akarta építeni minden idők legnehezebb kerékpárját. Ez olyan jól sikerült neki, hogy még a hivatalos minősítést is megkapta a Guinness Rekordok Könyvétől. A világ legnehezebb tekerhető bringája 1895 fontot és 15,6 unciát nyom, azaz nagyjából 860 kiló. Fontos szempont, hogy a bicikli tekerhető legyen, ugyanis a rekord hitelesítéséhez legalább 100 métert kell megtenni vele. Peetersnek ez nem okozott gondot: a biciklivel nem lehet kanyarodni, de a gurulással nem volt probléma. A 2,25 méter magas, 5 méter hosszú bringa építéséhez Peeters traktorkereket használt, a vázat fémhulladékból hegesztette. A lánc- és fogaskerékrendszer felépítése leginkább egy tandemre emlékeztet, csak sokkal extravagánsabb kivitelben, egy szuperkönnyű áttétellel. Ezek után kit érdekel, hogy nem lehet vele kanyarodni? Csak egyenes utcában kell lakni, és kész. |
Hihetetlen: pornószínésznők előtte-utána képeit teregette ki egy sminkesA sminkelés egyik mesterének köszönhetjük a következő képeket. |